Akhirnya NUR SAJAT Tayang BF di Instagram, Tapi Komen Wanita Ini Sangat Win.. Ermmm Apa yang ada apa yang tiada tu? Peninglah..

Akhirnya NUR SAJAT Tayang BF di Instagram, Tapi Komen Wanita Ini Sangat Win.. Ermmm Apa yang ada apa yang tiada tu? Peninglah.. | Jutawan kosmetik Nursajat tidak perlu diperkenalkan lagi, jutawan yang sentiasa mencetus tanda-tanya mengenai status jantinanya sehingga kini masih kekal sebagai misteri.



-Terbaru, Nusajat menerusi laman Instagram beliau telah memuatnaik gambar momen-momen bahagia beliau bersama teman lelaki beliau.

-Berdasarkan kepada gambar-gambar yang dikongsi oleh Nursajat, teman lelakinya ini memiliki tubuh badan yang sado dan gagah yang sememangnya menjadi idaman setiap wanita di luar sana.




-Perkongsian terbaru Nursajat ini kemudiannya telah menarik perhatian follower-follower beliau di Instagram yang mengambil kesempatan untuk memberikan pendapat mereka dengan meninggalkan komentar mereka di ruangan komen di laman Instagram jutawan tersebut.

-Namun, di dalam banyak-banyak komentar yang ditinggalkan, terdapat satu komen yang bagi kami sangat win.



-Meskipun Nursajat cuba merahsiakan identiti kekasih terbaru beliau ini dengan meletakkan stiker pada wajah teman lelakinya itu, namun identiti insan yang paling disayangi beliau ini telah terbongkar apabila gambar seorang lelaki yang dikatakan menjadi kekasih beliau ini telah tersebar di laman media sosial.




-Berdasarkan kepada warna dan corak baju yang dipakai oleh lelaki tersebut, kelihatan kedua-dua lelaki di dalam gambar ini merupakan orang yagn serupa. Namun, apa-apa pun setakat ini belum lagi ada kenyataan daripada Nursajat sendiri mengenai perkara ini.

sumber


EmoticonEmoticon